SKRIVET: 2008-11-05, kl 17:54:16 | PUBLICERAT I: Övrigt

Snabbt

Ja det har hänt en hel del sedan jag skrev sist, alltså därför det har varit lite tomt här ett tag. Just nu har jag tyvärr inte tid att berätta så ingående om något eftersom jag håller på och packar för att dra mig hem till Motala över natten. Tandläkaren står på schemat imorgon bitti, och sen blir det frukost på stan med Jonna. Det ska bli trevligt det, min kära gammla "tilling". Det var ett par år sedan vi sågs sist, om man inte räknar med den extremt korta visiten i början av sommaren.

På lovet, när jag hade tagit mig igenom några hårda dagar av ensamhet och pluggande (såå illa var det inte), så åkte jag ju då till Karlskoga Hade en sjukt kul halloweenhelg med Linda, Lena och deras vänner och familjer, typ.  Kanske berättar lite mer om helgens händelser nån annan gång :)

Sen har jag  och Karin varit och köpt oss varsitt 10-klipps kort på Friskis & Svettis!! Nu jäklar blir det träning av :D

Skolan flyter på, mycket att göra, men det går frammåt :)

Nej nu måste jag fortsätta packa! Ska försöka uppdatera det här lite oftare framöver.

Puss på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: