SKRIVET: 2008-11-07, kl 15:57:34 | PUBLICERAT I: Övrigt

12 sanningar

Jag blev utmanad av Jonna att skriva sju sanningar om mig själv. Men bara för att jag kände att jag hade så mycket att bjuda på så utökade jag det till 12. Enjoy!

1. Jag har tappat räkningen på antal hål i tänderna under mitt liv.

2. Jag har alltid haft svårt för kolsyra.

3. När jag var liten spelade jag ett litet misslyckat spratt mot en lärarpraktikant och råkade sprutade mjölk i ansiktet på henne. Ur min mun! (Ganska typiskt mig på den tiden...)

4. Jag är fruktansvärt SEG! (som om någon inte visste det?)

5. Jag är galet intresserad av Psykologi och just nu är jag ganska faschinerad av Buddhismen.

6. Denna veckan har jag börjat träna på riktigt. För FÖRSTA gången i mitt liv! (som räknas)

7. Jag saknar en pojkvänn galet mycket!

8. När jag var sju år fick jag en bil i min Happy Meal. Istället för en Barbie som alla andra flickor fick...

9. På första fyllan tjöt jag som en gris för att min vän Lisa inte var där.

10. Mitt livs stående dröm är att skaffa hund

11. Jag äääälskar, och fantiserar och dagdrömmer om, romantiska filmer!

12. Jag lät mig luras av en kompis för några år sedan att hon hade en whiplash skada i benet.

Haha, det skulle säkert gå att fylla på med 12 till, bara man får tänka efter lite. Men det kan vi ta en annan gång :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: