SKRIVET: 2008-11-11, kl 16:04:03 | PUBLICERAT I: Övrigt

Mys!

Fy tusan vad det regnar ute! Nu har jag äntligen kommit hem i alla fall, in i värmen i mitt lilla rum :) Ja, det är ju faktiskt mitt hem. Jag har ju såklart flera ställen som känns som hemma, men det här är ju liksom mitt hem.

Den här eftermiddagen känns väldigt mysig. Dels då det att jag nu precis kom hem, det börjar bli mörkt ute och inne i rummet hade jag låtit några lampor stå tända, sådär mysigt ni vet ^^. Dessutom har jag äntligen blivit klar med i princip allt skoljobb som har känts som en stor hög som aldrig krympt, och därför känner jag mig lugn nu och har inget tvång på något som måste hinnas med ikväll. Så nu ska jag bara ta på mig lite bekväma kläder, bädda sängen och plocka iordning den rena tvätten, slänga ihop lite mat och se fram emot en riktig slappar-mys-kväll framför tv:n. 
Låter väl inte helt fel det va? :) 
Det var riktigt länge sedan jag bara satt och gjorde ingenting, utan att tänka på vad jag kanske borde göra. Dock kommer kanske den där logg-boken ligga och skava i samvetet, men det tänker jag inte ta itu med idag. Nu blir det mys! Det tycker jag att jag kan unna mig ikväll efter allt plugg i helgen och träningstarten som går som smort :D

Hoppas du också får en lugn och mysig eftermiddag och kväll! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: